Παρασκευή 23 Μαΐου 2008

1) Τελικά υπάρχει...

φιλία;

Ή μόλις βολευτούμε σε μία σχέση τους ξεχνάμε όλους και όλα;
2) Μήπως φιλία είναι να έχουμε κάποιον/κάποια δίπλα μας συνέχεια όταν πονάμε (είτε μεταφορικά, είτε κυριολεκτικά) αλλα όταν μας τύχει κάτι υπέροχο να τον/την έχουμε γραμμένο/γραμμένη;
3) Είναι σωστό αυτό;;;
4) Είμαστε ηλίθιοι εμείς που είμαστε κοντά στους άλλους είτε βολευόμαστε σε μια σχέση είτε μας τρώει το μοναχικό φεγγάρι;
5) Γιατί όταν κάποιος που έχει σχέση, όταν δέν στελνεις μήνυμα η δέν πάρεις τηλέφωνο για να μήν τον πετύχεις σε ακατάλληλη στιγμή, σου ζητάει και τα ρέστα επειδή τις τελευταίες μέρες σε θυμήθηκε 2-3 φορές (ενώ σε γενικές γραμμές τις περισσότερες φορές εσύ τον θυμήθηκες);

Μιάς και δέν έχω ιδιαίτερα πολύ ελεύθερο χρόνο, καθομαι ξύπνιος και σκέφτομαι διάφορα που έγιναν τον τελευταίο καιρό με φίλους και γνωστούς που ζητούσαν την βοηθειά μου όταν χώρισαν ή όταν ήταν μόνοι (απο άποψη ερωτικής σχέσης), αλλα τώρα με ξέχασαν. Να τους ξεχάσω κι εγώ για να πάρω την εκδίκηση μου όταν μου τύχει μια πολύ καλή σχέση, ή να συνεχίσω να είμαι εκεί γι'αυτούς σε περίπτωση που με χρειαστούν;

1) Ίσως να υπάρχει.
2) Για κάποιους ναί, για μένα όχι.
3) Φυσικα και ΟΧΙ!
4) Προφανώς ναι...
5) Έλα ντέ... Μπορεί να βοηθήσει κανείς; Γιατι κοντέυω να τρελαθώ, κοντευει να σπάσει το κεφάλι μου!!!!!!!!!! ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΜΟΥ ΓΑΜΩ!

Πώ ρε πούστη μου, γαμώ τις φιλοσοφίες μου γαμώ, πάλι το ξημέρωσα... 3:10 πήγε... Μήπως να πάω για ύπνο; Πρέπει σε κάποια φάση.

Α... Εσύ που διαβάζεις το blog μου, άν έχεις νεύρα μαζί μου, ΠΙΕΣ ΞΥΔΙ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΑ, και αν δέν σ'αρέσει το ξυδι, ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΣΚΑΤΟΦΑΤΣΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΗΚΩ ΦΥΓΕ ΑΠΟ ΔΩ. ΤΕΛΟΣ.

Καθόλου φιλικά,
Δημητρης Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια: