Κυριακή 25 Μαΐου 2008

Έβαλα να ακούσω...

μία δισκογραφία για να περάσει λίγο η ώρα μιας και σήμερα δέν έχω να κάνω απολύτως ΤΙΠΟΤΑ :D

Έβαλα να ακούσω τους Eloy, είχα κατεβάσει πολλά απο τα cd τους το καλοκαίρι που μας πέρασε, αλλα δέν είχα ακούσει όλα τα τραγούδια τους, και με την ευκαιρία έψαξα να κατεβάσω και τα υπόλοιπα. Τα βρήκα, και τα κατεβάζω! :)

Χθές δέν έγραψα καθόλου έ; Έτρεχα όλη μέρα γι'αυτό. Πήγα για μάθημα κιθάρας, μετά πήγα στο super market για ψώνια, μετα πήγα σε μια φίλη που μας έκανε τραπέζι όλη την παρέα, και τελικά γύρισα σπίτι στις 11. Αλλα ήμουν κομμάτια για να γράψω οτιδήποτε στο blog. Καλά περάσαμε, πολύ φαϊ, πολύ γέλιο.

Μετά είπαν τα παιδιά να βγούμε έξω αλλα δέν πήγα με δικαιολογία οτι δέν μου αρέσει το μαγαζί. Που όντως δεν μου αρέσει, αλλα βαριόμουν να εξηγώ οτι είμαι κουρασμένος και δέν έχω όρεξη να πάω εκεί. Τελικά κοιμήθηκα μετα απο λίγο που ξάπλωσα και ξύπνησα πρίν καμια ώρα.

Και επανέρχομαι στο θέμα του κατεβάσματος. Δέν ξέρω τι έχει πάθει το rapidshare, αλλα τον τελευταίο καιρό εμφανίζει "Happy Hours"! Δηλαδή, δέν ζητάει να βαλεις κωδικό απο εικόνα, και λένε οτι δέν έχει όριο στο πόσο μπορείς να κατεβάσεις. Αφού τελειώσει τό πρώτο αρχείο, στο καπάκι βάζεις το δευτερο και πάει λέγοντας. Επίσης, βρήκα και ένα προγραμματάκι που μπορεί να μας ειδοποιήσει όταν γίνει κάτι τέτοιο.

Τελικά είναι μεγάλη ΜΑΛΑΚΙΑ αυτό. Κόλησε το PC (μήν το γαμήσω κανα σπίτι κι'αυτό) και όταν πήγα να ξαναβάλω το αρχείο να κατέβει μου ζητάει να περιμένω. ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ. Η ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΣΩΣΤΑ. ΓΑΜΩ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΣΑΣ.

Αρχικα φιλικά, και τελικά με πολλά νεύρα,
Δημητρης Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια: