Τρίτη 27 Μαΐου 2008

Μόλις μπήκα σπίτι απο την συναυλία...

...των Madrugada στο Principal. Οι άνθρωποι είναι Θεοί! Έχασα το encore, αλλα δέν με πειράζει για τον πολύ απλό λόγο οτι η συναυλία τους ξεκίνησε με το "Whatever Happend to you" (απο τα πολυ αγαπημένα μου) και τελείωσε (για εμένα) με το "Valley of Deception" (το αγαπημένο μου, που ειλικρινά κόβω φλέβα). Προσεχώς θα βάλω φωτογραφίες απο την συναυλία.

Ήταν εκεί και ο Κανάκης και ο Σκυλο-Παναγιωτόπουλος. Είχαν και δύο κοπελίτσες μαζί τους, (ο σκύλος προφανώς είχε την Φανή του, για να τον ξεψυριάζει). Το μόνο που δέν μ'άρεσε είναι οτι ο ήχος ήταν τόσο δυνατός (και εγώ ήμουν κάπου προς τα πίσω), που σε κάποια φάση το μόνο που άκουγα ήταν βαβούρα. Δέν καταλάβενα τίποτα άλλο. Κατα τα άλλα, γούσταρα πολύ, και τώρα είμαι κομμάτια για να συνεχίσω να λέω διάφορα. Περισσότερα αυριο που θα είμαι ξεκούραστος.

Παραθέτω και ένα video απο μια άλλη συναυλία τους, του τραγουδιού "Valley of Deception".

Take Care & Keep Rocking 'n' Madrugad(a)-ing,
Δημήτρης Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια: