Παρασκευή 23 Μαΐου 2008

Μου την σπάει που...

αποκαλούνται Rock ραδιόφωνα (1055Rock, RockRadio), και είναι ΡαδιοΚονσέρβα. Ωραίοι οι Killers, κι εμένα μ'αρέσουν πάρα πολυ, όπως και οι Scorpions. Αλλά τί γίνεται ρε παιδιά; Υπάρχουν πολλά συγκροτήματα που αξίζουν να μεταδίδονται στα ραδιοφωνικά κύματα της πόλης.

Για παράδειγμα... Δέν έχω ακούσει τα τελευταία 4 χρόνια που ακούω ράδιο "Echo & The Bunnymen" ή "Axxis" ή "Eloy". Τί το κακό έχουν τα συγκροτήματα; Και όχι μόνο αυτά που ανέφερα, αλλα και δεκάδες άλλα.

Θα μου πείτε "Μήν ακους ράδιο... Άκου την playlist σου στον υπολογιστή σου..." Αυτό κάνω. Ακούω βέβαια και συγκεκριμένες εκπομπές στο ραδιο (κυρίως στον Imagine, που δέν αυτοαποκαλείται Rock σταθμός, αλλα παίζει πολλά παλιά και καινουρια συγκροτήματα που δέν ακουγονται απο τους "Rock" σταθμούς). Κώστας Πετρίδης (σας τα έπριξα, αλλα είναι απο τους καλύτερους παραγωγούς!), Τάσος Μητακίδης, Στάθης Παναγιωτόπουλος, Αντώνης Κανάκης (κυρίως οι βραδυνές του εκπομπες)... Αν και δέν ζούσα στην εποχή του πειρατικού ραδιοφώνου, μιας και είμαι μόλις 20, έχω καταφέρει να νιώσω ένα κομάτι της εποχής εκείνης με τις βραδυνές εκπομπές τον παραπάνω κυρίων που εκτιμώ πάρα πολυ. Έτσι πρέπει να είναι το ραδιόφωνο... Να υπάρχει η Playlist και οι ζωντανές εκπομπές που μεταδίδουν όχι μόνο τα διάσημα συγκροτήματα, αλλα και τα συγκροτήματα που ξέρουν λίγοι.

Συνεχίστε έτσι παιδιά. Όσοι δέν σας γουστάρουν και σας ζηλεύουν να πιούν ξύδι για να ηρεμήσουν!

Δεν υπάρχουν σχόλια: