Πέμπτη 22 Μαΐου 2008

Αλλη μια ίδια μέρα τελείωσε...

και εγω είμαι κουρασμένος. Με μόνη εξαίρεση οτι ένας φίλος έκανε παπαριά και τα άκουσα εγώ. Τί να πεις όμως... Κάνεις υπομονή και όλα περνάνε.

Σάν να έχω αρχίσει να σκουριάζω ρε παιδιά. Μήπως να πιώ λίγο Ηλιέλαιο; Να στανιάρω λίγο ρε παιδάκι μου, να ξεσκουριάσω. Το πρόβλημα έιναι οτι μετά πρεπει να πάω να περάσω ΚΤΕΟ και βαριέμαι. Τέλος πάντων, θα δείξει.

Αχ, έχω κολλήσει με το γαμημένο το "Again" απο τους Archive. Κανάκη εσύ φταίς γι'αυτό. Το ήξερα το τραγούδι, αλλα μου το κόλλησες με τις εκπομπές σου. Και δέν είμαι εγώ το ρεμάλι... Εσύ είσαι ρεμάλι που καθυστερείς να αρχίσεις τις εκπομπές σου και μας αφήνεις γρήγορα. Αλλα σε συγχωρώ γιατι έφερες τον Κώστα Πετρίδη (που παρουσίαζε την εκπομπή "Η σκουριά ποτέ δεν κοιμάται" στον 1055Rock, αλλα την κόψανε -όπως και όλες του σ/κ- επειδή δέν είχε ακροαματηκότητες!!!!) και ξεκινάει σήμερα στις 11 την πρώτη του εκπομπή στον Imagine 89.7.

Και η φάση είναι οτι στο τελείωμα της ημέρας σκέφτομαι θετικά! "Πώ ρε πούστη μου, αύριο πάλι τα ίδια απο την αρχή..." Αισιοδοξος μέχρι το κοκαλο ρε ψηλλλλλέ!

Ας ανάψω ένα τσιγάρο, το 10 της ημέρας. Έχω αρχίσει να καπνίζω και πολύ. Είναι αντιστρόφως ανάλογα αυτα τα πράγματα. Όσο λιγότερο ελευθερο χρόνο έχεις, τόσο περισσότερο καπνίζεις αν είσαι καπνιστής. Πού είναι ο αναπτήρας όμως;

Α οκ, τον βρήκα. Ήταν κρυμένος πίσω απο το laptop. Και τώρα που είπα laptop... Προσπαθείς να μπείς στην φυλακή και δέν μπορεις ρε γαμώτο... Έχω πάρει 4 κωδικούς σύνδεσης απο 4 router Conn-X, και δέν πήρε χαμπάρι ΚΑ-ΝΕ-ΝΑΣ! Όχι οτι προκειται να κάνω πουστιά, αλλα ξέρω γω; Η όλη φάση της παρανομίας με εξιτάρει.

Ζέστη σημερα έ; 35 βαθμούς έδειξε το θερμόμετρο το μεσημέρι σε ένα βενζινάδικο στον δρόμο. Τί να το κάνεις όμως; Άν δέν έχεις τον χρόνο να κάτσεις να σκάσεις απο την ζέστη ξαπλωμένος, και σκάς απο την ζέστη τρέχοντας, δέν έχει γούστο.

Και μιλώντας για γούστα... Την Δευτέρα που μας έρχεται (26 του μήνα) θα πάω Madrugada στο Principal στην Θεσσαλονίκη. Ελπίζω να μην το μετανιώσω γιατι θα πάει όλο μου το πρόγραμμα πίσω.

Άντε να έρθει ο Ιούλιος να πάω διακοπες να ηρεμίσω λίγο... Άντε γιατί δέν παλευεται αλλο η κατάστασηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη.

Με τιμή και πραότητα (πολύ Σκύλο ακούς μεγάλε),
Δημήτρης Π.

Y.Γ. Σας παραθέτω τον λόγο ύπαρξης αυτού του Ιστολογίου

Δεν υπάρχουν σχόλια: